І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Воронізький заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Вишенька» Шосткинської міської ради Сумської області (далі – заклад дошкільної освіти або заклад освіти) знаходиться у комунальній власності Шосткинської міської територіальної громади Сумської області та є закладом дошкільної освіти.

1.2. Воронізький заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Вишенька» Шосткинської міської ради Сумської області є правонаступником всіх прав і обов’язків Воронізького дошкільного навчального закладу (дитячого садка) «Вишенька» Воронізької селищної ради Шосткинського району Сумської області (код ЄДРПОУ) у зв’язку зі зміною власника (засновника), яка пов’язана з визначенням Кабінетом Міністрів України адміністративних центрів та затвердженням територій територіальних громад Сумської області.

Заклад дошкільної освіти провадить освітню діяльність відповідно до раніше виданої ліцензії.

1.3. Юридична адреса закладу загальної середньої освіти: вул. Гоголя, будинок 8, смт Вороніж, Сумська область, Україна, 41140, тел. (05449)7-63-02.

1.4. Повне найменування закладу освіти:

Воронізький заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Вишенька» Шосткинської міської ради Сумської області.

Скорочене найменування закладу освіти:Воронізький ЗДО «Вишенька».

1.5. Засновником закладу освіти є Шосткинська міська територіальна громада Сумської області в особі Шосткинської міської ради Сумської області (далі - засновник). Уповноважений орган Засновника - управління освіти Шосткинської міської ради.

1.6. Заклад дошкільної освіти є юридичною особою, має печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп, фірмові бланки та вивіску встановленого зразка, має право мати свій власний рахунок, фінансування здійснюється через управління освіти Шосткинської міської ради (централізована бухгалтерія), і є неприбутковою організацією (установою, закладом).

1.7. Заклад дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №305 (із змінами), (далі - Положення), іншими нормативно-правовими актами, цим Статутом.

1.8. Заклад дошкільної освіти забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти у межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) та обов'язкову дошкільну освіту дітей старшого дошкільного віку.

1.9. Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.10. Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;

- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;

- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

1.11. Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним Статутом.

1.12. Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

- реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» ;

- забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;

- безпечні умови освітньої діяльності;

- дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази;

- безпечні умови перебування дітей в ЗДО. Збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей.

1.13. Взаємовідносини між заклад дошкільної освіти з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними відповідно до вимог чинного законодавства України.

II. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

2.1. Заклад дошкільної освіти «Вишенька» розрахований на 30 місць.

2.2. Групи загального розвитку комплектуються за різновіковими ознаками.

2.3. У закладі дошкільної освіти функціонують групи загального розвитку, можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для розвитку дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку.

2.4. Заклад дошкільної освіти має групи з денним режимом перебування дітей.

2.5. Наповнюваність груп дітьми становить 15 дітей.

2.6. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником закладу протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, направлення місцевого органу управління освітою, висновком ІРЦ.

2.7. Для зарахування дитини у заклад дошкільної освіти необхідно надати документи:

- заяву батьків або осіб, які їх замінюють;

- медичну довідку про стан здоров'я дитини;

- медичну довідку про епідеміологічне оточення;

- свідоцтво про народження дитини;

- при наявності пільг -документи , що їх підтверджують.

2.8. За дитиною зберігається місце у закладі дошкільної освіти у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період.

2.9. Про термін і причину невідвідування вихованцями закладу освіти батьки, або особи, які їх замінюють, мають завчасно повідомляти адміністрацію та вихователя.

2.10. Відрахування дітей із закладу дошкільної освіти може здійснюватись на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в закладі; за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють та у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

2.11. У разі відрахування дитини, за ініціативи закладу, батьки письмово повідомляються за десять діб до відрахування.

2.12. З метою створення сприятливих умов для організованої підготовки до навчання у школі дітей старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні навчальні заклади, заклад дошкільної освіти здійснює соціально-педагогічний патронат у межах закріпленої території обслуговування.

III. РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

3.1. Заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним робочим тижнем, з 10-5 годинним перебуванням.

Вихідні дні: субота, неділя, святкові.

3.2. Щоденний графік роботи закладу дошкільної освіти:

початок роботи о 7.00, закінчення о 17.30

3.3. Щоденний графік роботи груп дошкільного закладу: з 7.00 до 17.30.

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

4.1. Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.

З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей.

4.2. Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

4.3. План роботи закладу освіти схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується директором закладу.

План роботи закладу освіти на оздоровчий період погоджується з Шосткинським управлінням Держпродспоживслужби у Сумській області, схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується директором.

4.4. У закладі освіти визначена українська мова навчання і виховання дітей.

4.5. Освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється за Базовим компонентом (нова редакція), затвердженим Наказом МОН України №33 від 12.01.2021 року та освітньою програмою закладу.

4.6. Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за художньо-естетичним напрямком, проводить інноваційну діяльність у відповідності чинного законодавства.

4.7. Заклад дошкільної освіти може надавати додаткові освітні послуги, які не визначені чинною програмою, а лише на основі угоди між батьками та закладом дошкільної освіти у межах гранично допустимого навантаження на дитини, затвердженого Міністерством освіти і науки України. Відмова батьків від запропонованих додаткових послуг не може бути підставою для відрахування дитини з закладу дошкільної освіти. Платні послуги не можуть надаватися замість або в рамках чинної програми.

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

5.1. Продукти харчування у заклад дошкільної освіти постачають підприємства, установи і організації згідно з договорами, укладеними з дотриманням вимог діючого законодавства України транспортом, який відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, має санітарний паспорт і відповідні супровідні документи.

5.2. У закладі освіти встановлено 3-х разове збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального розвитку і росту із дотриманням натурального набору продуктів. Організація харчування здійснюється згідно вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах ( затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерсвом охорони здоров’я України від 17.04.2006 за № 298/227 ) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004 року №1591 (із змінами).

5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на медичних працівників та директора закладу.

5.4 Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у розмірі, що не перевищує 60% від вартості харчування за день відповідно до чинного законодавства.

VI. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ

У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

6.1. Медичне обслуговування дітей закладу дошкільної освіти здійснюється сестрою медичною старшою, яка входить до штату закладу на безоплатній основі.

6.2. Медичний персонал здійснює оздоровчо - профілактичні заходи, в тому числі , контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків та працівників закладу.

6.3. Заклад дошкільної освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

VII. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

7.1. Учасниками освітнього процесу у закладі дошкільної освіти є:

- діти дошкільного віку;

- педагогічні працівники: директор, вихователь-методист, практичний психолог, соціальний педагог, інструктор з фізкультури, музичні керівники, керівники гуртків, та інші спеціалісти;

- помічники вихователів та няні;

- медичні працівники;

- батьки або особи, які їх замінюють;

- асистенти дітей з особливими освітніми потребами;

- фізичні особи, які мають право здійснювати освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.

7.2. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: винесення подяки, нагородження грамотами, Нагрудним знаком «Відмінник освіти України», Нагрудним

знаком «Софія Русова» та матеріальна винагорода відповідно до Закону України «Про освіту».

7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:

- безоплатну дошкільну освіту в державних і комунальних закладах дошкільної освіти;

- безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;

- безоплатне медичне обслуговування у закладах дошкільної освіти;

- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також від фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності;

- здоровий спосіб життя;

- діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями, мають право на першочергове зарахування до закладів дошкільної освіти.

7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:

- вибиратизаклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;

- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу дошкільної освіти;

- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;

- бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини.

7.5. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:

- виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;

- забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;

- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;

- поважати гідність дитини;

- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;

- інші права, що не суперечать законодавству України.

7.6. На посаду педагогічного працівника закладу дошкільної освіти приймається особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.

7.7. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту» , «Про дошкільну освіту» іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

7.8. Педагогічні працівники мають право:

- академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

- педагогічну ініціативу;

- розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою закладу освіти;

- підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

- справедливе та об’єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

- захист професійної честі та гідності;

- індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами закладу освіти;

- безпечні і нешкідливі умови праці;

- участь у громадському самоврядуванні закладу освіти;

- участь у роботі колегіальних органів управління закладу освіти;

- захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю.

7.9. Педагогічні працівники зобов'язані:

- постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

- виконувати освітню програму для досягнення здобувачами освіти передбачених нею результатів навчання;

- сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я;

- дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами освіти в освітньому процесі та науковій діяльності;

- дотримуватися педагогічної етики;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

- формувати у здобувачів освіти усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

- виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

- формувати у здобувачів освіти прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- додержуватися установчих документів та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, виконувати свої посадові обов’язки;

- повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

Педагогічні працівники мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством, колективним договором, трудовим договором та установчими документами закладу освіти.

Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

7.10. Педагогічні та інші працівники приймаються та звільняються керівником у порядку, передбаченому установчими документами закладу, відповідно до законодавства.

7.11. Працівники закладу освіти у відповідності до статті 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» проходять періодичні і медичні огляди в установленому законодавством порядку.

7.12. Педагогічні працівники закладу освіти проходять атестацію, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

7.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку закладу освіти, не виконують посадових обов’язків, умов трудового договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи згідно із законодавством.

VIII. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

8.1. Управління закладом освіти здійснюється його Засновником і його уповноваженим органом. Безпосереднє керівництво закладу освіти здійснюється його директором, який призначається і звільняється з посади управлінням освіти у відповідності до чинного законодавства України.

8.2. На посаду директора закладу дошкільної освіти може бути призначена особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

8.3. Директор закладу дошкільної освіти:

- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» , та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

- здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу освіти;

- відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

- приймає на роботу та звільняє з роботи закладу відповідно до чинного законодавства;

- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;

- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;

- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

- контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

- підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

- щороку звітує про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність закладу освіти на загальних зборах колективу та батьків, або осіб, які їх замінюють.

8.4. Постійно діючий колегіальний орган у закладі освіти є педагогічна рада. Порядок її створення, склад та повноваження визначені Законом України «Про дошкільну освіту».

До складу педагогічної ради входять: керівник закладу освіти, вихователь-методист, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти, представники батьківської громадськості.

Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники інших освітніх закладів, батьки або особи, які їх замінюють.

Склад педагогічної ради обирається на початку навчального року, термін її дії - 1 рік. Головою педагогічної ради є керівник закладу.

Педагогічна рада закладу дошкільної освіти :

- розглядає питання навчально-виховного процесу в закладі та приймає відповідні рішення;

- організує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

- приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб закладу. Кількість засідань педагогічної ради становить не менше 4 –х разів на рік.

8.5. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік.

Рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

Загальні збори колективу закладу дошкільної освіти:

- обирають раду закладу, її членів і голову, встановлюють терміни її повноважень;

- заслуховують звіт завідувача, голови ради закладу з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;

- розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

- затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку закладу.

8.6. У період між загальними зборами може діяти рада закладу, діяльність якої регулюється Статутом.

В разі необхідності функції ради можуть виконувати загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють. Кількість засідань ради визначається за потребою. Засідання ради закладу освіти є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники закладу, батьки, власники, спонсори та інші).

Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.

8.7. У закладі дошкільної освіти не рідше 2 разів на рік скликаються загальні батьківські збори та не рідше 3-4 разів на рік – групові батьківські збори.

Рішенням загальних (групових) батьківських зборів порушуються питання:

- надання спонсорської допомоги;

- зміцнення матеріально-технічної бази закладу;

- організації охорони життя і здоров’я дітей;

- інші питання, що не суперечать чинному законодавству.

IX. МАЙНО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

9.1. Матеріально-технічна база закладу освіти включає приміщення, споруди, обладнання, засоби зв’язку, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у його користуванні та закріплене за ним на праві оперативного управління.

9.2 Дошкільний заклад за погодженням із управлінням освіти Шосткинської міської ради має право :

- придбати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або
фізичних осіб.

X. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

10.1. Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти провадиться відповідно до законодавства та його Статуту.

10.2. Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти провадиться на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства.

Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є :

- кошти місцевого бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;

- кошти батьків або осіб, які їх замінюють;

- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб;

- інші надходження, не заборонені чинним законодавством.

10.3. Штатний розпис закладу дошкільної освіти затверджуються управлінням освіти Шосткинської міської ради.

10.4. Порядок ведення діловодства, бухгалтерського обліку та статистичної звітності у закладі освіти здійснюється відповідно до законодавства.

Ведення бухгалтерського обліку здійснюється через централізовану бухгалтерію управління освіти Шосткинської міської ради.

10.5. Розмір коштів, що надходять з додаткових джерел фінансування, не підлягає обмеженню, ці кошти не можуть бути вилучені на кінець бюджетного року, не враховуються при визначенні обсягів бюджетного фінансування на наступний рік і можуть використовуватися виключно для провадження діяльності закладу дошкільної освіти.

10.6. У разі отримання публічних коштів заклад освіти зобов’язаний оприлюднювати на офіційному веб-сайті кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів.

XI. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

11.1. Державний нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти здійснюється з метою реалізації єдиної державної політики в сфері дошкільної освіти та спрямований на забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти та освітньої діяльності.

11.2. Основною формою державного контролю за діяльністю закладу дошкільної освіти є інституційний аудит закладу освіти, що проводиться у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

11.3. Громадський нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу освіти здійснюється суб’єктами громадського нагляду (контролю) відповідно до Закону України «Про освіту».

11.4. Контроль за додержанням Державних стандартів освіти, дотриманням установчих документів та інших нормативно-правових документів, що регламентують діяльність закладу освіти, включаючи фінансово-господарську та іншу діяльність, здійснюється відповідно до чинного законодавства.

Кiлькiсть переглядiв: 194

Коментарi